Jogos ma a takarékosság és biztonság igénye! Ön dönt! Szakembereink véleménye, hogy a rossz dolgokban a szakszerűen kevesebb, mindig több siker a végén. Másként úgy fogalmazta meg jogi doktor kollégánk, hogy “Több évtized szakmai tapasztalata – jobb ma egy békegalamb, mint holnap egy ígérgetett túzok lehetősége! (Kicsit sarkítva….)” Per előtt, per miatt jogos válasz a per elkerülése lépései! Ön dönt – Ön élete, Ön pénze, Ön ügye! Ön ma dönthet! Specialista iroda per előtt, probléma miatt! Ma Ön dönt itt is! Kérjen időpontot 2023 évben! Önnek új időpontfoglalás itt, specialista iroda félfogadás időpontok, hívja per előtt, probléma közben, per miatt, per helyett: 06/306/377-164 (H-P 10h-18h Szo:10h-14h) ! Családi ügyek, vagy nagy vita, peres és nemperes konfliktusok, adósság ütközések eseteiben az élet számos területére! Több szakterület megbízásai, egyik lehetőség a Jog & Vita jogász-igazságügyi közvetítő vezetésével egyezség, megállapodás per, vita, probléma lezárására! FMH, végrehajtás előtt jogi szakértő /végrehajtási jogi szakjogász támogatja döntéseiben! Most Ön dönt! Részünkről ajánlott és támogatott oldal!
Az emberek eseteit megismerve, a bíróság gyakorlatát figyelve a joggal való visszaélés hétköznapi formáinál – tapasztalati alapon kijelenthető az ügyfél érdekvédelem nézőpontjából, hogy a Fizetési Meghagyás Eljárás nem ügyfélbarát.
Szigorúan a családok, magyar emberek oldaláról szemlélve ennek több jelentős oka van, ezek közül az egyik, hogy a 2009. évi L. törvény (Fmhtv.) akkori jogalkotói szándéka több, mint vitatható volt – különösen egy gazdasági válság közepén?!
Máig komoly jogalkotói vita lehetne arról, hogy milyen károkat okoz a magyar szakembereknek, magyar családoknak az akkori ügyfélellenes döntés (adósellenes), mely szerint a Fizetési Meghagyás jogalapját, bizonyítására szolgáló tényeket az eljáró közjegyző a fenti törvény alapján nem vizsgálja!
Jelenleg, némi gyakorlati finomodással, de a magyar emberek számára a baj könnyen érkezhet vidéki otthonukhoz, vagy városi lakásukba egy Fizetési Meghagyás irata formájában a MOKK-tól. Posta útja, a követelés kézbesítése sok panasz forrása, az embereknek a baj, azonban ennél nagyobb, ha a kézbesítés körül vita, gondok merülnek fel.
Ilyen helyzetben a saját munkájának élő ember, a vidéki szakember, nyugdíjas azt sem tudja kinek, mit, milyen üzenet értékkel mondjon – túl a hivatalos formaságon legegyszerűbb, önálló kezelésén!
Külön gyakorlati problémák sorát veti fel a posta kézbesítési anomáliáinak növekedése, illetve a Fizetési Meghagyás közjegyzői kiküldésének tapasztalatai. (Téves adatokkal kiküldött FMH iratok stb.) Erre a 2016.évi CXXX. törvény (Pp.) szabályai és a már említett Fmhtv. 32.§ rendelkezései kiemelten fontosak.
Mai ügyek problémái a posta kézbesítés anomáliáiban is tetten érhetőek.
Minden baj egy családban, az emberek életében válság. A Fizetési Meghagyás eljárása olyan az adós számára (jóhiszemű FMH esetén) veszélyes eljárás, amelyben önmaga tud intézkedni a formaságokat illetően, viszont a válság ott marad hónapokra, évekre és abban a profi válságkommunikáció TFKKE szakmai munkája segít!
Per helyett legyen a saját maga, szakembereink által felkészített stratégája (TFKKE) – ehhez per előtt, per közben folyamatosan felkeresheti irodánkat!
FMH postán megérkező irata egy tünet az ember problémájában, de a probléma megoldása a jó peres kommunikáció, a válságkommunikáció eszközeivel rövidebben, gyorsabban érhető el.
Az FMH eljárás válságtüneténél a valós, érdemi vonulat a válságkommunikációban a jogosult felé mutat, egy későbbi szakaszban a közjegyző felé is kiterjeszthető az önállóan eljáró emberek ügyeiben is. (E-mailben FMH kérelen nem adható be.)
Ahol a probléma egy valós és jóhiszemű jogalapon nyugszik, ott a válságkommunikáció egyik iránya az adós ember körüli körülmények, szándékok és jogosulti szándékok és elvárások összehangolása! (Ez kimondottan válságkommunikáció terepe, hozzájárulhat a per elkerüléséhez!)
Fizetési Meghagyás eljárás sajátossága, hogy a szakemberek, dolgozó emberek, diákok és nyugdíjasok legjobban teszik, ha a valós körülményekhez igazodóan a legegyszerűbb írásos formát használják az ellentmondás visszaküldésekor. Számos nyomtatvány kinyomtatható és jól használható!)
Azonban az FMH postai megérkezése után a problémára fókuszálva célszerű elkezdeni az egyéni konzultációval, a jó válságkommunikációra a felkészülést – keresse irodánknál az ügyfélszolgálatot! Későbbi feleslegessé váló kiadások, költségek a jó válságkommunikációval jól mérsékelhetőek.
Per és emberi élet! Per és idő viszonya! A per előzménye az élethelyzet, vagy konfliktusos helyzet válsága emberek között.
FMH eljárásból nem kell, hogy hosszabb pereskedés legyen! Készüljön fel szakembereinkkel, ha postán FMH irat érkezett!
Hívja 06/302-164-102! (munkaidőben 9h-17h) Jelezze időpont igényét: ugyfelek@index.hu
Közvetlen információ a magyar állampolgároknak, hogy a per indítása elkerülése, a per elhúzódás elkerülése az embereken is múlik.